Renginiai, Pramogos, Naktiniai klubai einam.lt

William Shakespeare „ĮSTABIOJI IR GRAUDŽIOJI ROMEO IR DŽULJETOS ISTORIJA“, rež. O.Koršunovas

  • »
  • »
  • »
  • William Shakespeare „ĮSTABIOJI IR GRAUDŽIOJI ROMEO IR DŽULJETOS ISTORIJA“, rež. O.Koršunovas
Data
2018-02-14
18:30 - 21:00 Trečiadienis
Vieta
Kaina
12Lt.
Bilietams taikomi papildomi mokesčiai.

Spektaklis su angliškais titrais bus rodomas 2018 m. balandžio 19 d. Norintiems gerai matyti titrus rekomenduojame vietas amfiteatre. Kilus klausimams dėl titrų, prašome kreiptis telefonu +37060759818.

Režisierius — Oskaras KORŠUNOVAS

Scenografė — Jūratė PAULĖKAITĖ

Kompozitorius — Antanas JASENKA

Kostiumų dalininkė — Jolanta RIMKUTĖ

Šviesos dailininkas — Eugenijus SABALIAUSKAS

Choreografė — Vesta Rasa GRABŠTAITĖ

VAIDINA:

Eglė MIKULIONYTĖ (Džuljetos auklė)

Dalia MICHELEVIČIŪTĖ (Kapuleti)

Vaidotas MARTINAITIS (Kapuletis)

Arūnas SAKALAUSKAS (Kunigaikštis Eskalas; Vaistininkas)

Vesta GRABŠTAITĖ (Monteki)

Remigijus BILINSKAS (Montekis)

Dainius GAVENONIS (Paris, kunigaikščio giminaitis)

Arvydas DAPŠYS (Pranciškonas Lorencas)

Eimantas PAKALKA (Romeo draugas Benvolijus)

Marius REPŠYS (Romeo draugas Merkucijus)

Rytis SALADŽIUS (Tarnas Pjetras)

Kęstutis CICĖNAS (Tebaldas)

Gelminė GLEMŽAITĖ, Agnieška RAVDO (Džuljeta Kapuleti)

Laurynas JURGELIS (Romeo Montekis)

Spektaklio prodiuseris – OKT / Vilniaus miesto teatras

Koprodiuseriai – Avignon Festival, Remscheid City Theatre, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Programa THEOREM

Režisierius Oskaras Koršunovas:

Shakespeare’o veikalas „Romeo ir Džuljeta” dažniausiai įsivaizduojamas kaip odė romantiškai meilei. Iš tikrųjų tai – socialinė drama, kurioje paprasta meilė dramatiškomis aplinkybėmis įgauna aukščiausią tragizmo skambesį. Šioje tragedijoje mane labiausiai domina tai, kad meilė gimsta ir skleidžiasi neapykantoje, Veronos karo atmosferoje. Norėjau akcentuoti šį paradoksą: neapykanta žudo, tačiau būtent ji įžiebia meilės kibirkštį.

Apie tai galima kalbėti ir dievišku lygmeniu – meilė gimsta iš neapykantos, kad pastarąją nugalėtų. Gali būti, jog iš tikrųjų pati neapykanta gimsta iš nieko. Montekių ir Kapulečių pavyzdys būtent yra iškalbingas, nes niekas nebežino nesantaikos priežasties. Jų karo priežastis visi seniausiai pamiršo. Jaunasis Tebaldas priima neapykantą ir ją gina kaip tradiciją. Mes dažnai puoselėjame tokias tradicijas, kurios sukuria priešpriešą iš tariamų skirtumų ir palaiko neapykantą. Tai, deja, vis dažniau taikomas principas – sutelkti visuomenę ieškant priešų.

Statydamas spektaklį norėjau įsigilinti, kaip neapykanta formuoja skirtumus ir tampa visa ko priežastimi. Man atrodo, kad neapykanta yra skirtumų pagrindas, kuris tarp Montekių ir Kapulečių steigia skirtumų iliuziją, apgauna ir dar labiau juos supriešina. Taip pasidalijusios visos visuomenės.

Meilė panaikina skirtumus. Ji vienintelė parodo, jog iš esmės tarp klanų nėra jokio konflikto. Meilė sukuria laisvę, o laisvėje nėra priešybių. Deja, Romeo ir Džuljeta laisvę atranda tiktai mirtyje. Paaukota laisvė sunaikina ne tik modernybę, kurią lemia vaikai, bet ir tėvų taip puoselėjimą tradiciją.

Nepateikusieji pažymėjimų bilietui su nuolaida į teatrą neįleidžiami, o pinigai už bilietus negrąžinami.

Renginio tipas

Kiti Lietuvos nacionalinis dramos teatras renginiai Visi renginiai (98)

 
 
 
Palaukite ...